znizit mieru okamzitych odchodov zo vstupnej stranky

Ako znížime mieru okamžitých odchodov zo vstupnej stránky?

Waau teraz si určite viacerí z Vás v duchu na túto moju prvú otázku povie my o voze a Ty o koze :)..

Nebudem klamať ale ide my o Váš záujem, a o to tu stále bude bežať. Vo viacerých oblastiach či už súkromnom živote, businesse alebo v optimalizácii seo, a online marketingu ide o dosiahnutie toho, aby či už Vaša budúca priateľka povedala Áno, alebo Váš šéf povedal na vašu požiadavku o zvýšenie platu znova Áno.

Samozrejme toto sú vystrihnuté finálne koncepty, kde preskakujeme úvodnú pasáž, a na toto sa teraz budeme zameriavať hlavne z pohľadu budovania vzťahu návštevníka Vašej webovej stránky, či zostane alebo si povie uf toto nie je čo som čakal a ide preč (direct out).

 

Veľký brat pán Google pozorne sleduje skúsenosti návštevníkov so stránkami, ktoré návštevník navštívil a samozrejme hodnotí tieto skúsenosti. 

 

Na prvom mieste si musíme uvedomiť, ešte pred tým než navštívi internetový hosť vašu stránku čo mu chcem ponúknuť a čo od takéhoto hosťa očakávam a ešte pred tým pripraviť relevantný obsah, ktorý ho zaujme eventuálne vykoná nejakú akciu, trebárs sa zaregistruje, zapojí sa do súťaže, za lajkuje, alebo v naj ideálnejšom scenári nakúpi (pokiaľ máme na stránke eshop). Vo všetkých takýchto interakciách môžeme hodnotiť návštevu našej stránky veľmi kladne. My online experti takéto úspechy nazývame a hodnotíme tkz. konverznou hodnotou. Laicky povedané každá konverzia rovná sa úspech, no nie vždy nám musí isť vždy o konverziu, aj keď táto voľba je najideálnejšia. Veľmi dôležitý aspekt budovania hodnoty vstupnej stránky je udržať návštevníka čo najdlhšie na Vašej webovej stránke, najideálnejšie niekoľko minút, a samozrejme aby neodchádzal zo vstupnej stránky okamžite na inú doménu, nakoľko túto voľbu chápe Google, ako že návštevník nenašiel to čo hľadal, pričom to nemusí byť vždy holá pravda.

Je to ale iba jeden aspekt (hodnota) ktorú okrem iného Google hodnotí a sleduje, ale túto udalosť by nemal hodnotiť len pán Google. Tým naznačujem, že je super pokiaľ sa na web a na konkrétne stránky a udalosti vykonané návštevou pozerá odborník, ktorý dokáže online nástrojmi presne zanalyzovať potreby úprav vstupných stránok a premostiť návštevníka stránky na spokojného zákazníka alebo klienta.

0 komentárov

Zanechajte komentár

Chcete sa pripojiť k diskusii?
Neváhajte prispieť!

Pridaj komentár