Mobilné vyhľadávanie a zábava
Ľudia milujú zábavu a so stúpajúcimi teplotami rastie aj ich chuť baviť sa vo svojom regióne. Keby vedeli, že sa v ich blízkom okolí koná nejaké podujatie, lístky by si kúpilo 30% z nich. Až 46% návštevníkov kín si pred zakúpením lístkov robieva prieskum online a z nich 60% si kupuje lístky na vybrané podujatie cez internet.
Zaujmite vedúce postavenie v rámci mobilných zariadení
Vyhľadávaní lístkov do kina prebehne na mobilných zariadeniach
o toľko medziročne vzrastie miera mobilného vyhľadávania premietacích časov
Ako na to:
- Buďte vždy k službám. Osem z desiatich mobilných vyhľadávaní sa uskutočňuje doma alebo v práci – len polovica z nich prebehne v pracovných hodinách
- Majte pred očami cieľ. 41% mobilných vyhľadávaní je zameraných na určitý cieľ, podnetom pre dve tretiny z nich je rýchlosť, praktickosť alebo naliehavosť a 28% z posledne uvedených vedie ku konverzii
- Pripravte sa promptne reagovať 75% mobilných konverzií sa udeje do 1 hodiny od vyhľadávania
Ako online na platené objednávky:
Znie to ako SciFi, ale konverzná hodnota môže byť už dopredu daná to zabezpečuje zľavnená platená objednávka Viac.sk. Stačí len premostiť Vaše služby a predaj so systémom Viac.sk a všetko ideálne klape ako hodinky s presne stanovenými podmienkami.
Hľadajte obchodné príležitosti:
Lístky na športové podujatia sú čoraz vyhľadávanejšie – od roku 2012 do roku 2014 objem ich vyhľadávania vzrástol o 32%
Zdroje: Údaje spoločnosti Google, 1. január - 30 jún 2015. Údaje z vyhľadávania Google, január 2015 - jún 2015 v porovnaní s údajmi z rovnakého obdobia roku 2014. Google/Millward Brown Digital, 2014 Google/Nielsen, Mobile Path to Purchase, vlastná štúdia november 2013 Google/Nielsen, Mobile Search Moments, 2015
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!