nepriama reklama

Nepriama reklama

Ľudia sa radi stotožňujú so značkami na emocionálnej úrovni. Spotrebitelia si vyberajú značky, ktoré ich upútajú a ktoré odzrkadľujú ich túžby a záujmy, o 42%  častejšie než tie, ktoré ich len jednoducho nabádajú, aby si produkt kúpili.

 

Takže keď budete nabudúce niečo predávať, choďte na to dômyselnejšie, alebo sa nám ozvite a nelámte si hlavu :)!

 

Mierte vysoko v rámci mobilných platforiem

66% online zákazníkov si dnes vyhľadáva na internete viac informácií než pred niekoľkými rokmi

29% : o toľko za minulý rok vzrástli konverzné pomery pre mobilné zariadenia

 

Ako na to:

  • Myslite lokálne Vo Vyhľadávaní Google záujem o tovar a služby „v okolí“ stúpol od roku 2011 až 34- násobne a 80% týchto vyhľadávaní sa uskutočňuje cez mobilné zariadenia
  • Riaďte sa heslom „rýchle a relevantne“ 30% spotrebiteľov, ktorí hľadajú niečo miestne na svojom smartfóne, v priebehu jedného dňa navštívi obchod – 18% týchto vyhľadávaní vedie k nákupu v daný deň
  • Nepodceňujte prípravu Predstavte si, v akých rôznych situáciách by ľudia mohli hľadať to, čo ponúkate a zohľadnite tendenciu vyhľadávať pomocou všeobecných hesiel, napríklad „reštaurácie v mojom okolí“ alebo „káva v mojom okolí“

 

Hľadajte obchodné príležitosti

Kanály o jedle patria medzi zástupcami takzvanej generácie Y medzi jasných favoritov – na náraste počtu divákov sa zo 70% podieľajú diváci  využívajúci mobilné zariadenia.

Čoraz obľúbenejšie sú praktické cvičenia – na vzostupe sú vyhľadávania hesiel ako „cviky za stolom“ alebo „cvičenia na cestách„.

Vyhľadávania súvisiace s bežeckou tematikou kulminujú v apríli a auguste, keď sa ľudia snažia dostať do formy.

 

Zdroje:
Agregované údaje Google Analytics, USA, 2015.
Google/Ipsos, USA, máj 2015.
Údaje spoločnosti Google, január 2013 - december 2014.
0 komentárov

Zanechajte komentár

Chcete sa pripojiť k diskusii?
Neváhajte prispieť!

Pridaj komentár