Responzívna reklama vo vyhľadávaní Ads (beta)
Responzívna reklama vo vyhľadávaní umožňujú vytvoriť reklamu, ktorá sa prispôsobuje tak, že zákazníci vidia viac textu a relevantnejšie reklamné posolstvá. Pri vytváraní responzívnej reklamy vo vyhľadávaní zadáte viacero nadpisov a popisov. Google Ads bude priebežne automaticky testovať rôzne kombinácie a vyhodnotí, ktoré dosahujú najlepšiu výkonnosť. Responzívne reklamy vo vyhľadávaní môžu zlepšiť výkonnosť kampane, pretože obsah reklamy prispôsobujú, aby užšie súvisel s hľadanými výrazmi potenciálnych zákazníkov.
Dôležité:
- Responzívne reklamy vo vyhľadávaní sú v beta verzii a nemusia byť k dispozícii všetkým inzerentom v službe Google Ads.
- Podľa zmluvných podmienok služby Google Ads pre funkcie v beta verzii nesmiete zverejňovať žiadne neverejné informácie.
- Responzívne reklamy vo vyhľadávaní sa budú priebežne optimalizovať a zlepšovať. Nezabúdajte preto pravidelne monitorovať výkonnosť a stav svojich reklám.
- Responzívne reklamy vo vyhľadávaní sú momentálne k dispozícii všetkým inzerentom v angličtine, francúzštine, španielčine, japončine, holandčine, portugalčine, taliančine, ruštine, švédčine, poľština, dánčine, turečtine, nórčine a tiež vybraným inzerentom vo všetkých ostatných jazykoch.
- Ak máte text, ktorý sa má zobraziť v každej reklame, musíte ho pridať buď na pozíciu nadpisu č. 1, pozíciu nadpisu č. 2, alebo pozíciu popisu č. 1.
Výhody
Responzívna reklama vo vyhľadávaní vám prinesie tieto výhody:
- Vytvárajte flexibilné reklamy, ktoré sa prispôsobia šírke zariadenia, vďaka čomu získate viac miesta, aby ste potenciálnym zákazníkom zobrazili svoje reklamné posolstvo.
- Šetrite čas tým, že zadáte viacero možností nadpisu a popisu a službe Google Ads umožníte, aby zákazníkom zobrazovala najrelevantnejšie kombinácie.
- Oslovte viac potenciálnych zákazníkov vďaka viacerým možnostiam nadpisu a popisu, ktoré vašim reklamám umožňujú súťažiť vo väčšom počte aukcií a zobrazovať sa pri väčšom počte dopytov.
- Zlepšite výkonnosť reklamných skupín tým, že získate kliknutia a konverzie navyše, o ktoré vaše existujúce textové reklamy prichádzajú. Responzívne reklamy vo vyhľadávaní vám totiž umožňujú súťažiť vo väčšom počte aukcií.
Ako fungujú
Čím viac nadpisov a popisov zadáte, tým viac príležitostí má Google Ads na zobrazovanie reklám, ktoré úzko súvisia s hľadanými výrazmi potenciálnych zákazníkov, čo môže viesť k zlepšeniu výkonnosti vašich reklám.
Po zadaní nadpisov a popisov Google Ads poskladá text do viacerých reklamných kombinácií tak, aby nevzniklo zbytočne veľa verzií. Najsľubnejšie reklamné kombinácie bude Google Ads priebežne testovať a vyhodnotí, ktoré kombinácie sú pre rôzne dopyty najrelevantnejšie.
Ako sa responzívne reklamy vo vyhľadávaní líšia od rozšírených textových reklám ?
Responzívne reklamy vo vyhľadávaní sa od rozšírených textových reklám líšia v dvoch ohľadoch:
- Viac miesta. Responzívne reklamy vo vyhľadávaní môžu mať až 3 nadpisy (nielen 2) a až 2 polia popisu s 90 znakmi (nielen 1 pole popisu s 80 znakmi).
- Väčšia flexibilita. Pre jednu responzívnu reklamu vo vyhľadávaní môžete zadať až 15 nadpisov a 4 popisy. Google Ads potom na základe hľadaného výrazu automaticky zobrazuje rôzne kombinácie.
V responzívnych reklamách vo vyhľadávaní aj rozšírených textových reklamách sú všetky ostatné polia rovnaké.
odkaz na celý článok: https://support.google.com/google-ads/answer/7684791?hl=sk&ref_topic=3119117
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!