Nie je jednoduché vtesnať sa do niekoľkých slov. Začnite tak, že si nájdete čas na zamyslenie sa nad tým, čo chcete robiť so svojou reklamou. Potom použite šesť pravidiel v tomto článku na vytvorenie reklamy, ktorá je presná, výstižná a pútavá – a ktorá by vám mala priniesť množstvo kliknutí.
- Zdôraznite to, v čom je vaša firma, produkt alebo ponuka jedinečná.
Bezplatná donáška? Veľký výber? Povedzte to ľuďom! Zdôraznite charakteristiky alebo oblasti, v ktorých sa vaša firma líši od konkurencie. - Zahrňte ceny, propagačné akcie a exkluzívne ponuky
Ak máte niečo špeciálne, čo môžete ponúknuť, zabezpečte, aby sa to dozvedeli aj zákazníci. Ľudia pri rozhodovaní bežne používajú vyhľadávanie. Poskytnite im, čo potrebujú, a pomôžte im pri rozhodovaní. - Povedzte svojim zákazníkom, aké možnosti majú k dispozícii
Predávate? Povedzte im, čo si môžu kúpiť. Ponúkate? Zákazníci radi príjmu, ak sa niečo ponúka. Silné slovesá ako kupujte, zavolajte ešte dnes, objednajte, prehliadajte, zaregistrujte sa a získajte cenovú ponuku naznačujú zákazníkom, čo môžu očakávať pri návšteve vašich webových stránok. - Zahrňte do reklamného textu aspoň jedno zo svojich kľúčových slov
Môže to upútať pozornosť ľudí hľadajúcich toto kľúčové slovo a ukázať im, že vaša reklama súvisí s tým, čo chcú nájsť. Použité kľúčové slovo sa vo vašej reklame, ako aj vo výsledkoch vyhľadávania navyše zobrazí tučným písmom, čím sa zvýrazňuje relevancia vašej reklamy. Povedzme, že v nadpise reklamy použijete kľúčové slovo digitálne fotoaparáty, napríklad Kúpte si digitálne fotoaparáty, a zákazník vyhľadá výraz digitálne fotoaparáty. Nadpis vašej reklamy sa zobrazí tučným písmom: Kúpte si digitálne fotoaparáty. Aj v prípade, ak zákazník vyhľadá slovo kúpiť zrkadlový fotoaparát sa nadpis vašej reklamy môže zobraziť tučným písmom: Kúpte si digitálnefotoaparáty. Slová „kúpiť“ a „fotoaparáty“ sa totiž zhodujú so slovami v hľadanom výraze zákazníka. - Priraďte svoju reklamu k svojej vstupnej stránke
Pozrite sa na stránku na vašich webových stránkach, na ktorú vytvárate prepojenie a ktorá sa označuje ako vstupná stránka. Zabezpečte, aby propagačné akcie alebo produkty spomenuté v reklame boli zahrnuté na tejto stránke. Ak návštevníci po prechode na vaše stránky nenájdu to, čo očakávajú, môžu ich opustiť. - Experimentujte
Vytvorte tri až štyri reklamy na každú reklamnú skupinu, skúste použiť iné posolstvo, aby ste zistili, ktoré z nich najúčinnejšie oslovuje vašich zákazníkov. Služba AdWords môže automaticky častejšie zobrazovať tie reklamy z reklamnej skupiny, ktoré dosahujú vyššiu výkonnosť. Takto získate väčšiu istotu a môžete stavať na poznatkoch, ktoré ste získali zo svojich experimentov.
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!