Prekročte hranice posledného kliknutia – pozrite sa, ako spolupracujú marketingové kanály pri vytváraní predajov a konverzií.
Prehľad
Zákazníci skúmajú, porovnávajú a prijímajú rozhodnutia o nákupe v rôznom čase a na rôznych miestach. Meranie návratnosti len na základe posledného kliknutia preto poskytuje neúplný obraz a môže vynechať dôležitý pohľad na spôsob, ako možno osloviť najcennejších zákazníkov.
Viackanálové zúženia v službe Google Analytics umožňujú sledovať interakcie v rôznych digitálnych médiách a zobrazujú spôsoby spolupráce týchto kanálov pri vytváraní predajov a konverzií. A čo je ešte dôležitejšie, tento nástroj pomáha prijímať najdôležitejšie marketingové rozhodnutia týkajúce sa investícií do inzercie na makroúrovni (ktoré kanály), ako aj na mikroúrovni (ktoré kľúčové slová a umiestnenia reklám).
Ako to funguje?
Päť prehľadov Viackanálové zúženia poskytuje informácie o kanáloch, s ktorými zákazníci interagovali v období 30 dní pred konverziou alebo nákupom. Tieto prehľady obsahujú cenné metriky, ako sú:
- asistovaná konverzia ukazujúca, ako a kedy jednotlivé kanály ovplyvňujú konverziu,
- časové oneskorenie pomáhajúce porozumieť, aký čas uplynie do konverzie,
- dĺžka cesty zobrazujúca počet interakcií pred konverziou,
- najčastejšie konverzné cesty zobrazujúce cesty vašich zákazníkov.
Prečo sa oplatí používať viackanálové zúženia?
- Zobrazenie všetkých digitálnych marketingových kanálov na jednom mieste
- Lepšie pochopenie hodnoty marketingového úsilia
- Zobrazenie kompletného obrazu krokov zákazníkov pred nákupom alebo konverziou
- Zlepšenie marketingu založené na výkonnosti kanálov
- Prijímanie správnych rozhodnutí o rozpočte digitálneho marketingu
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!