Vianoce a raklama

Vianoce a Google reklama

Pripravte sa na Vianoce v predstihu.

Vianoce sú sviatok, na ktorý sa ľudia radi tešia. 40% kupujúcich si začína robiť prieskum už koncom októbra. A sviatočné obdobie v nich dokáže prebudiť ich odvážnejšie ja. Počas Vianoc je 64% kupujúcich otvorených myšlienke nakúpiť v novom obchode.

 

Reklama Google ponúka ideálne varianty nastavenia reklamnej kampani, ako dokonale zacieliť na svojho nového, prípadne vracajúceho sa zákazníka. Reklama AdWords nasmeruje potencionálneho zákazníka na vašu naj relevantnejšiu webovú stránku, alebo do vašej kamennej predajni.

 

Dosahujte trvalé úspechy so službou YouTube

21% – o toľko bude podľa očakávaní každoročne do roku 2019 narastať objem videoreklám zhliadnutých na stolných počítačoch

66% ľudí, ktorí si kupujú kozmetické výrobky, tvrdí, že vďaka službe YouTube majú lepšiu predstavu o tom, čo nakupujú

 

Ako na to:

  • Redefinujte, čo znamená dosiahnuť virálnosť
    • Zistite, čo to v skutočnosti znamená pre vašu značku. Rozhodnite, ktorá metrika bude vaša hlavná a ako bude vymedzená
  • Stanovte si za prioritu dojem používateľa
    • Skúste preskúmať kreativitu v autobuse, smartfóne, s lacnými slúchadlami. Ak by ste si ju takto nepozreli, potrebujete vylepšiť
  • Začnite dialóg
    • Nevypínajte komentáre v službe YouTube – vypnuté komentáre sú známkou toho, že daná značka považuje službu YouTube za prostriedok jednosmernej komunikácie a nie zmysluplné inerakcie

 

Hľadajte obchodné príležitosti

Oblečenie, zábava a hračky by mali byť tento rok podľa očakávaní najobľúbenejšími darčekmi. Za nimi sa umiestnili šperky, hodinky a elektronika.

Nositeľná technológia predstavuje mimoriadne významnú novú kategóriu – tieto vyhľadávania v zrástli v roku 2015 o 100%

Romantické darčeky sú v kurze. V roku 2014 počet mobilných vyhľadávaní s heslom „vianočný darček pre priateľa“ vzrástol o mesiac skôr než dopyty „vianočný darček pre priateľku“

 

Zdroje:
štúdia o nákupných úmysloch v oblasti dovoleniek spoločnosti Google za rok 2013.
YouTube ads, august 2013.
Forrester Research/Google, 2015
Vianočný rebríček YouTube, 2014
Údaje spoločnosti Google, marec 2015
0 komentárov

Zanechajte komentár

Chcete sa pripojiť k diskusii?
Neváhajte prispieť!

Pridaj komentár