Určite si zimné dovolenky za svoj ďalší cieľ
Je november a spotrebitelia v rámci nasledujúcich prázdnin premýšľajú nad zimnou dovolenkou. Vyhľadávania týkajúce sa lyžovania sa vyskytujú už tri mesiace pred začiatkom zimnej sezóny a horúcimi novinkami sú značky. Na stránkach Google sa 58% vyhľadávaní zimných dovoleniek týka konkrétnych značiek alebo spoločností.
Klaďte si vysoké méty s pripisovaním a meraniami
80% spotrebiteľov využíva na nákup dovolenky viac než jedno zariadenie súčasne
84% ľudí začína na jednom zariadení a končí na inom
Ako na to:
- Pekne si to spočítajte Zavedením toho správneho riešenia na meranie a pripisovanie môžete v priebehu dvanástich týždňov odhaliť a prerozdeliť 15-20% neefektívnych výdavkov
- Sústreďte sa na svoj cieľ Zistite, ktoré kanály Vám prinášajú najväčšiu hodnotu a či tento účinok môžete zvýšiť. Nezabudnite sa zamyslieť aj nad tým, ktoré kanály ovplyvňujú vnímanie vašej značky online
- Snažte sa dosiahnuť okamžitú hodnotu Keď presuniete rozpočet z menej výkonných kanálov, účinok by sa mal dostaviť okamžite a rýchle by sa mali generovať nové zisky
Hľadajte obchodné príležitosti
Automobilové diely a služby dosahujú najvyššie čísla vo Vyhľadávaní v októbri a novembri – dve tretiny vodičov chcú mať svoje auto pripravené na zimu pred začiatkom novembra.
Recepty na sladké pečivo sú obľúbené práve teraz
25% všetkých vyhľadávaní týchto kľúčových slov sa uskutoční v decembri
Plavby začínajú nárast záujmu vo Vyhľadávaní v januári
Údaje spoločnosti Google, objem vyhľadávacích dopytov, marec 2013 - marec 2014
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!