zvysit povedomie o znacke
Účelom kampane zameranej na budovanie vzťahu k značke je vybudovať povedomie o značke a pozitívny vzťah s vašou firmou a jej produktmi a službami. Zákazník si môže vzťah k značke vybudovať rozličnými spôsobmi vrátane sledovania videí, hrania hier, návštevy webu alebo komunikácie s ostatnými zákazníkmi.

Ak by ste radi zvýšili povedomie o svojej značke, Obsahová sieť Google vám umožňuje spojiť sa so zákazníkmi na tisíckach webov na celom svete v správnom čase a na správnom mieste. Prostredníctvom zacielenia na umiestnenie v službe Google Ads môžete osloviť publikum relevantné pre vašu značku pomocou multimediálnych formátov reklamy a ponúkania CTZ (platíte za 1000 zobrazení).

Kampane zamerané na budovanie vzťahu k značke vám môžu pomôcť:

  • zvýšiť počet interakcií s vašou značkou;
  • vybudovať pozitívnejší vzťah k vašej značke;
  • posilniť lojalitu k značke komunikáciou so zacieleným publikom;
  • motivovať používateľov, aby sa zaujímali o vašu značku a súvisiace produkty.

Ako používať zacielenie na umiestnenie, multimediálne formáty reklamy a ponúkanie CTZ:

  • Zacielenie na umiestnenie. Zacielenie na umiestnenie vám umožňuje vybrať umiestnenia, konkrétne weby alebo sekcie webov v rámci Obsahovej siete Google, na ktorých môžete prevádzkovať svoju kampaň. Môžete vybrať weby na základe určitých tém podľa cieľového publika, ktoré chcete osloviť. Zacieliť môžete tiež na ľubovoľný web, ktorý vyhovuje vašim kritériám budovania značky. Nástroj Plánovač reklám vám môže pomôcť získať nápady pre zacielenie na umiestnenie. Stačí zadať niekoľko podrobností o svojich zákazníkoch (napríklad ich záujmy a stránky, ktoré zvyčajne navštevujú) a Plánovač reklám vytvorí zoznam nápadov pre zacielenia na umiestnenie.
  • Formáty reklamy. Keďže hlavným cieľom kampane zameranej na budovanie vzťahu k značke môže byť oslovenie cieľového publika, odporúčame vám používať multimediálne formáty reklamy. Obsahová sieť Google umožňuje osloviť zákazníkov pomocou textových reklám, no vyskúšať môžete tiež rôzne vizuálnejšie formáty, napríklad statické obrázky, animácie vo formáte HTML5 alebo videá.
  • Stratégia ponúkania cien. Použitím kampane zameranej na budovanie vzťahu k značke chcete dosiahnuť maximálne vystavenie svojej značky na relevantných weboch. V takýchto kampaniach je zvyčajne vhodné ponúkanie CTZ, pretože cenové ponuky môžete nastaviť priamo z cieľov výkonnosti, ktoré ste určili pre svoju kampaň.

 

Zdroj:
https://support.google.com/google-ads/answer/1722100?hl=sk&ref_topic=3122883
0 komentárov

Zanechajte komentár

Chcete sa pripojiť k diskusii?
Neváhajte prispieť!

Pridaj komentár